بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اختلافات و دعواهای درون خانوادگی را به بیرون آن نکشانیم!

تبادل

ما هم از تصمیم جواد نکونام در فصل گذشته و تنها گذاشتن تیم و امیر قلعه نویی همانند اکثر هواداران استقلال ناراحت و دلخوریم!لذا این قضیه اصلا باعث نمیشود که نظرمون در مورد جواد نکونام تغییر پیدا کند!
اما معتقدیم؛اینکه جواد نکونام همچنان اصرار به بستن بازوبند آبی دارد و اکثر لنگی ها از جمله علی کریمی،مرتضی فنونی زاده و...همراه با خیل عظیمی از هواداران قرمزی از این کار نکونام ناراحت می باشند و به قولی جلز ولزشون درآمده و بوی سوختن ... فضای فوتبال ایران را گرفته ،چرا باید ما استقلالیها از این کار نکونام ناراحت باشیم.
نکونام بنا بر علایق شخصی خود و صد البته استقلالی بودنش دوست دارد بازوبند آبی بر روی بازوی خود ببندد!
لذا این تصمیم را حتی اگر علی دایی،مهدی مهدوی کیا،یحیی گل محمدی و حتی وحید هاشمیان که پیشکسوتان فعلی قرمزها هستند در دوران بازی خود در تیم ملی می گرفتند و با بازوبند آبی در میادین حاضر میشدند،باید باعث خوشحالی ما میشد نه اینکه بخواهیم بستن بازوبند بازیکنی مثل نکونام که سابقه بازی در استقلال را داشته مایه ننگ و یا احیانا سرافکندگی خود بدانیم.
دعواهای داخلی و درون خانوادگی ما باید بین خودمان حل بشود و به بیرون از خانواده استقلال کشیده نشود.
بنابراین ما اعتقاد داریم حتی جرو بحث های اساسی این روزهای هواداران استقلال که در حال توسعه و گسترش پیدا کردن می باشد و هر لحظه بر ریشه اختلافات و ایجاد چند دستگی اضافه می شود،نیز نباید از  درون خانواده آبیمان به بیرون کشانده شود تا با اضافه شدن دشمنان و غرض ورزان استقلال هیچ راه بازگشتی برای طرفین باقی نماند و در نهایت کار به جای کشیده شود که داشتن یک خانواده آبی یکدست و متحد برای همه ما تبدیل به یک آرزو شود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 3 / 1393برچسب:جواد نکونام,استقلال,بازوبند تیم ملی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com